uppdatering ur funktion?

Ja, hursomhelst så SKULLE även Lenas namn vara en länk, vilket jag även skrev i en extra uppdatering på förra inlägget. Vilket heller inte verkar ha dykt upp!? Är du nyfiken på vad Lena bloggar om så kolla in det här! Jag hoppas att länken till Lillstrumpans blogg fungerar som den ska... Annars hittar du till hennes blogg under länken Börjes barnbarn under Länkar... Det var väl det stora hela för den här gången. Korta och koncisa inlägg är trenden för idag verkar det som!?

//D.D\\
... kort och koncis - för en gångs skull!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Kort kan vara bra ibland =D Och min länk fungerade alldeles utmärkt.

Postat av: //D.D\\ svarar:

Ja, och nu... två dagar senare (?) har min uppdatering med länkning till Lena osv. dykt upp! Något måste ha kloggat igen uppdateringen något riktigt ordentligt!?



Kram.

2008-10-19 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback