varken eller... eller både och...

Nej, det blev varken bok eller tv eller både bok och tv. Beror på hur man ser på saken eftersom jag läste ett par sidor i boken, slängde ett getöga på tv.n medan jag åt, men sedan blev det Mafia som tog upp min och J.s tid hela kvällen/natten. Vi kom i säng sent och det drabbar oss idag, men eftersom ingen av oss har några direkta tider att passa så är det väl inte så farligt direkt. Varit inne och kollat av mina plattformat och det är inte speciellt mycket som händer där för tillfället, så idag blir det en halvt om halvt offlinedag eftersom jag har en roman jag har gett mig tusan på att läsa ut och analysera klart idag. Vill försöka ha en något sånär lugn helg den här helgen nämligen... Återkommer dock med lite uppdatering om hur det går för mig, vilket jag redan nu nästan kan säga något om. Fast jag ska inte komma med någon spoiler i dagens första inlägg; vill ju att du kommer tillbaka och läser senare under dagen!

//D.D\\
... trycker snart -ologiskt nog - på Start för att stänga av datorn en stund.

Kommentarer
Postat av: Emma

För vår del har det aldrig varit så dött på It´s som det varit under den här kursen. Illa nog, så tror jag att alla trevliga It´s skrivare tillhör Sv-Eng lärarna, som vi inte läser med längre. Mycket trist. Jag skrev ett inlägg om att läsa varandra reflektioner för att öka den egna kunskapen, men inte ETT enda svar fick jag på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback