vilken väckning!

Vaknade av migrän... Supertrevligt! Usch vad hemskt det är med en sådan uppvakning ska du veta. Misstänkte dock att det sulle bli så eftersom jag har ett svagt minne av att jag vaknade till i natt och hade världens migränattack. Ja, svagt minne för det var som om jag låg i dvala. Trodde först att jag drömt det, men när jag väl vaknade till och det sprängde i huvudet på mig insåg jag att det var äkta. Usch igen! Poppade pill och gick iväg till affären som planerat, då vi behövde handla lite nödvändigheter. Sedan blev det att skynda sig ner och slänga i tvätten, men efter det... då är min dag otroligt blurry! Blir så sömnig av tabletterna och när jag gick in och lade mig för att lyssna på GW - ljudboken (som jag fortfarande inte lyssnat klart på!) tvärslocknade jag. Trodde att J var inne och bytte skiva åt mig, men det har jag tydligen drömt för det har han inte gjort berättade han. Usch ytterligare en gång för att man blir så väck...

//D.D\\
... som försöker plugga trots dovt dunkande i huvvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback