and she's back!

Ja, nu är jag inne igen efter ett uppehåll med både studier och datorer. Blivit en hel del nöjesläsning, film- och tv-tittande, och så självklart en massa mys med sambon! Inser nu i efterhand att det var otroligt smart drag av honom att ge mig ett studieförbud den här helgen, då jag börjar få lite perspektiv på saker och ting. Samt att mitt högra öga (som ryckt i över två veckor) inte rycker och irriterar mig längre. Hmm, inte alls symtom på stress eller!? Ja, annars har jag även fått tillbaka respons på mina första sets of keywords, vilket bara fått klartecken och positiva tillrop. Känns otroligt bra inför hösten och den studietakt jag har. Att jag faktiskt pallar med trycket och även klarar av att ta "ledigt" under en helg utan att tappa bort mig och så. Nu är jag dock tillbaka och tror att jag ska fila lite på den tvådelade uppgiften om jaget och människan... Fått lite ordning och reda på de reflektionerna och intrycken jag fått av litteraturen, så det kanske flyter på som bara den nu! Hoppas...

//D.D\\
... känner sig som en ny människa.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Låter bra det.:)

Din blogg är redan på mina favoriter.;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback