däckad

Var en otroligt uppbokad vecka förra veckan och det tar ut sin rätt nu, eller det började igår. Jag var helt groggy i stort sett hela dagen och hade ingen balans överhuvudtaget. Yrsel och jag vet inte vad till och med när jag låg och vilade på soffan. Värk i högra örat har jag som bara den och trots alvedon igår kväll/natt sov jag otroligt oroligt och känner av en bultande huvudvärk så fort jag sätter mig ner här vid datorn. Inte bra alls eftersom jag har en del att ordna med även denna vecka och då först och främst till engelskan. Är rädd för att jag kommer vara helt - som rubriken antyder - däckad om några timmar eller någon dag. Verkligen inte tid med sådant!

//D.D\\
... blir ofrivilligt frånvarande från cybervärlden ett tag till med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback