//D.D\\ har allt annat än tid

HaHa, vilken lustigkurre jag är då... Not! Ville bara spinna vidare på förra rubriken, då jag trots att boken är hur gripande och spännande som helst inte fick tid att läsa ut den i ett sträck. Varit iväg och hämtat det andra av två bokpaket från Götlaborg. (Tack åter igen Lotta!) Det var tänkt att jag och J skulle ta vår dagliga promenad då också, men då det bestämde sig för att börja regna och blåsa just precis då fick vi åka med pappsen. Tack så hemskt mycket. Meningen med att han skulle åka förbi oss på hemvägen från att ha släppt av Lillasyster vid badhuset var mest att han skulle få lite nytt att lyssna på. HeHe. Kolla in klippet här nedan så får ni höra vad han fick... Två skivor, så han har lite ny fräsch musik att lyssna på när han pendlar långa vägen till och från jobbet varje dag. Annars!? Det blev att jag satte mig ned med studier när jag kom hem igen, så nu har jag jobbat undan lite mer läsning till kommande gruppuppgiften. Känns otroligt bra! Men nu... nu ska jag ta en kopp the och njuta av boken jag tipsade om i förra inlägget.

//D.D\\
... som är rädd för att hon blir uppe hela natten igen, då boken är såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback