full rulle

Hann knappt ur sängen förrän det var full rulle på dagens aktiviteter, vilket dock nog beror på att jag kom upp senare än jag tänkt mig. Fast det var otroligt skönt att sova efter en sen natt! Fastnade i spelet som vanligt och då blir det lätt senare än man tänker sig. Gick upp i lagom tid för att knäppa på och se på/lyssna till föreläsningen som var idag dock och det är jag glad över. Det känns som om den här delkursen inte kommer att kännas lika ostrukturerad; toppen! Sedan har jag inte fått något svar från läraren som har ansvar för kompletteringen idag heller, så det fick bli att ta kontakt med Uni och någon som kanske kan sätta lite fart på läraren i fråga. Vi studenter kan det tydligen inte...

//D.D\\
... ska kolla in diverse plattformar efter nyheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback