halvvägs

Kom halvvägs genom Sunny Jacobs bok igår innan ögonen började segna ihop. Samma gäller de flesta uppgifterna jag håller på med också, men det är inte dags för någon inlämning än på en vecka så det känns bra. Ja, gruppens uppgift ska in på måndag, men den är på gång mer än halvvägs. Halvt och halvt klar med att fixa nya pillz också, då jag i alla fall har fått en undersökningstid inbokad. Snudd på omöjligt, men hon hittade till slut en eftermiddagstid till mig. Jag föredrar tidiga tider egentligen, men... På sätt och vis kvittar det mig i och för sig, men det känns skönt att få saker och ting överstökat innan lunch. Lite "ska det göras, så ska det göras" - mentalitet från min sidan med andra ord.

//D.D\\
... tittar vidare på Människobilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback