har sedan sist...

... fått ordning och reda på första individuella uppgiften. Det flöt på riktigt bra, så nu har jag bara lite finslipning och en snygg avslutning kvar. Vilket får vänta till någon annan dag, typ tisdag. Har tänkt att få in båda individuella uppgifterna redan då, så att jag känner mig lite före även på den kursen. HeHe. Annars har jag väl tänkt komma igång med lite grund för gruppens nästa gemensamma uppgift, då jag ska hämta hem doktorsavhandlingen imorgon. Ja, vi ska läsa någon avhandling, som jag redan blivit varnad för. Inte för innehållet, men för det otroligt torra språket den är skriven på. Suck. Verkligen inte något jag ser fram emot, men jag hoppas att den kan väcka tankar och komma med värdefull kunskap sitt torra upplägg och språk till trots. Nej, bort med de negativa tankarna nu så att jag inte blir för påverkad av dem inför läsningen... För då kan det inte sluta annat än i kaos.

//D.D\\
... kilar vidare till nästa individuella uppgift i kön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback