imorgon blir det sovmorgon

En timme i alla fall, då vi har bestämt promenaddate vid åtta imorgon. Siktar på att vara ute minst en timme och jag ser verkligen fram emot det. Promenaden vi tog idag hade en positiv effekt både på studierna och tröttheten. Nu känner jag av en riktig trötthet och inte sådan där falsk seghet som man kan få. Kommer bli jätteskönt att gå och lägga sig här om en liten stund när Hell's Kitchen slutar... För det måste jag se klart på eftersom det är nästsista avsnittet och är otroligt spännande! Jag hejar frenetiskt på Rock, då jag upplever att Bonnie är falsk. Fast vad vet jag... Man ska inte döma folk efter vad som visas på tv,  men det går faktiskt inte att låta bli ibland. Ja, hursomhelst blir det sängen så fort eftertexterna börjar rulla, men inte sömn direkt heller. Jag ska läsa ut Sunny Jacobs bok ikväll innan jag somnar; bara ett par hundra sidor kvar. Hehe.

//D.D\\
... försvinner till tv-soffan igen! *vink*

Kommentarer
Postat av: Emma

Jupps. Rock är grym och Bonnie verkar lite falsk till o från, men jag tror hon kan överraska. Hon är nog bättre än vad man kanske kan tro, ibland har hon agerat "dum blondin" och man har undrat vad fan hon har där att göra. Rock´s kaxiga inställning och ibland elaka sätt är inte mycket att hurra för heller. Det är jämt och jag tror att Bonnie kommer överraska. Hon verkade ha stenhård koll jämfört med Rock. Fast han är kanske en bättre kock...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback