min livlina är död!

Jag vet inte varför, men msn har krånglat med mig ända sedan igår. Misstänker att vårt pulande med hemnätverket har strulat till det på något vis, så min DatorDoktor (sambon!) får kolla upp läget. Eftersom jag läser på distans har msn på sätt och vis, skolplattformarna till trots, blivit min livlina. Min kontakt med omvärlden på något vis, vilket beror på att  jag har både kollegor, vänner och familjen där. Känns skönt att kunna ta en liten paus i skrivandet och slänga ett par ord med någon av dem. Sedan känns det bra att kunna vara kontaktbar för ens kurskamrater om de vill diskutera och vice versa... men nu har jag inte haft den möjligheten på snart ett dygn! Inte bra alls. Måste fixas... Usch, vilket I-landsproblem... Me no likey att klaga över en sådan sak egentligen, men just nu är jag för stressad för att hinna lyssna på mitt samvete. Kommer slå tillbaka som satan senare antar jag...

//D.D\\
... som rusar till köket för att inte bränna vid lasagnesåsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback