morgonpromenad

Idag kom vi i alla fall ut på en liten promenad på morgon... eller förmiddagen kanske vi ska kalla det!? För klockan var efter nio, men vi var nyvakna när vi gick upp. J var helt klart mer utvilad än mig, då han trallade så muntert. Jag var allt annat än munter och det känns som om jag inte vaknat än! Vi styrde kosan mot pakethämtarstället, då jag fått en avi på ett stort brev. Det var en av böckerna jag köpte via blocket. Toppen! Mindre bra var att andra avin (hon skickade två paket, blev billigare) kom med posten EFTER att vi redan varit iväg och hämtat första paketet. Suck! Samtidigt kan det vara bra att ha ett mål med morgondagens promenad också... Annars kan det bli lätt hänt att man bommar bara för att det inte finns något givet mål... men, men...

//D.D\\
... tar en intelligent promenad över till studierna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback