nervositet och bo'boy

Mår bättre nu och örat har slutat värka. Känns lite grann som om det vänstra ska börja bråka istället, men jag vet inte... Har inte behövt ta någon alvedon idag i alla fall, så det tar jag för ett friskhetstecken! Skulle försöka fixa ansökan till vårens kurser, men det gick åt skogen. Mejlade studievägledare för hjälp med anm.koder, men har fortfarande inte fått något svar. Inte något från läraren som jag fixade komplettering till i slutet på vårterminen och nu börjar det kännas lite lagomt nervöst, då jag behöver få in betyget innan de börjar granska ansökan. Visserligen har jag inte fått in den än, men det känns som om jag kommer både få in den och börja bli granskad innan betyget trillar in... Inte alls bra! Sedan har jag fixat ordning på programvara, hörlurar och mic inför morgondagens seminarie. Har inte en aning om vart det kommer sluta, men det visar sig... om tolv timmar cirkus gurkus.

//D.D\\
... sippar vidare på sin mjölkchokladsdrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback