ojsan hoppsan

Har inte blivit mycket sagt här inne på nästan ett dygn... Varken från min eller mina läsares sida! Fast jag förväntade mig inte det heller eftersom det är lördag och solen skiner (här i alla fall, så jag hoppas den gör det åt er andra där ute också!) Ringt och gratulerat Farmor, hon som jag var på Mamma Mia! med, på hennes 71-årsdag! Hon skulle få besök av några vänner senare på kvällen fick jag höra... Annars hade hon inga planer direkt vad jag förstod det som. Tur att hon fick en solig dag idag i alla fall.


Annars har jag läst klart litteraturen till andra examinationsuppgiften och ska väl försöka få ihop lite tankar. Måste ju välja två aspekter ur boken och då jag inte är speciellt imponerad av bokens innehåll, upplägg eller ... ja, ingenting känns bra med boken, så kommer det nog inte bli superlätt. Ska dock ta ett frest här... Innan jag måste växla om till engelskan, som fått ligga åt sidan ett tag... Åh, jag har fått tag på boken (kanske jag har sagt redan?) och den fanns kvar, så den får jag två dagar innan kursstart! Tack åh tack Maria i Molkom!

//D.D\\
... smurfar vidare till diverse blogghotell...

Kommentarer
Postat av: Petra

Här är det gråmulet. Men vilken tur då att det finns så många strålande bloggar som skiner upp min dystra tillvaro ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback