shoppingtur och migränvarning

Rubriken sammanfattar väl min dag rätt så bra, vilket nästan gör att ett inlägg känns onödigt. Fast sedan inser jag att det kanske finns någon som faktiskt visar lite intresser för mer detaljer angående dagen, så jag kör... En snabbgenomgång, då det börjar bra på tv snart... eller typ nu! Svärmor och svärfar kom och tog oss på shoppingtur idag, så att vi får lite inredningsdetaljer vi har längtat efter till vårt vardagsrum. Härligt! Sedan undrar svärmor om vi har mat och svaret på det är för tillfället nästan jämt; nej! Varpå hon fixar ut en viss summa pengar och ger till oss när vi kommit fram till affären. Precis som kära mor gjorde för nästan en månad sedan. Gissa om vi har de bästa mammorna ever!? Svar; ja!! Inne i affären börjar jag känna av de symtom som förvarnar om att jag är på gång att få migränattack, så det var bara att stressa på så att jag fick komma hem. Väl hemma bäddades jag ned i sängen av min kära sambo, så det fick bli en sängdate resten av dagen. Det behövde jag!!!
 
//D.D\\
... som kom på att hon skulle berätta att hon även fick nytt tangentbord och mus idag, eftersom de strejkade häromkvällen och jag MÅSTE ha det, så fick vi trolla fram ett nytt set... Skönt att det ordnade sig!

Kommentarer
Postat av: Petra

Får jag låna din svärmor sådär någon gång innan den 25'e?

Det skulle behövas lite tillskott i kassan då misstänker jag.

Postat av: Ayla

Trist slut på en dag som annars verkar ha varit bra. Vilken lyx att få handla för gratis pengar ;) hoppas att det blir lite god mat i veckan...

2008-09-15 @ 22:04:48
URL: http://aylastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback