tack underbara badanka!!

Vilka underbara vänner jag har! Just avslutat en timmeslångt samtal med en god vän tillika kurskamrat, som fick mig att rycka upp mig lite angående den där uppgiften om människobilder. Jag verkar inte vara ute och cykla så  mycket som jag tycker mig vara. Hon är suverän som ställer upp på mig då jag fastnar så här. Underbara människa! Det har nämligen inte blivit speciellt mycket gjort på den uppgiften idag nämligen, eller någon annan heller för den delen. Fick nog och stängde ner allt... förutom spelet då, vilket gjorde att min lilla villainette fick ytterligare en ny outfit. Kommer bilder senare när jag hunnit fixa till dem lite. Nu ska jag skriva i alla fall en halv sida på uppgiften innan jag får gå och lägga mig...

//D.D\\
... som måste komma ihåg och bunkra vatten inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback