tiden bara går och går

Och själv står jag helt still... upplever jag det som i alla fall! Begrepp som integration, segregation, mångkultur, interkultur och mångfald inklusive teorier som humanism, marxism, existentialism och ekosofi cirkulerar runt i huvudet på mig mest hela tiden. Tänk om mina tankar kunde hålla tyst bara för en liten stund, så att jag hinner återhämta mig!? Gissningsvis kommer dem att trilskas och fortsätta bubbla trots att det snart är dags för sömn, vilket betyder att jag inte kommer lyckas somna på en gång. Utan blir liggandes - ytterligare en natt - med alla funderingar, reflektioner, tankar... För att vakna upp i panik ännu en morgon, som jag gjorde imorse och så är den onda cirkeln igång igen. Nej! Får ta och sätta stopp för det på något vis, men vet inte riktigt hur än...

//D.D\\
... fightas vidare!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Oj tack.^^

Det var mest något jag bara skrev ihop.

Men jag får väl hoppas på ett VG då. Jag hade förväntat mig G.^^ Så det låter ju bra.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback