tyykig blir jag

Idag går det inte alls... med någonting, så jag funderar halvt om halvt på att ge upp för idag. Men finska sisun tillåter mig inte att göra det, trots att den också börjar känna av hur illa det går. Tankeverksamheten verkar nästan ha tagit långvarig semester, då den antagligen trodde att den fick det pga. helgens vila. Sitter med uppgiften kring människobilder och har otroligt svårt för att förstå mina egna tankar och reflektioner för tillfället, vilket känns otroligt jobbigt. Jag ska även koppla till litteraturen, som brukar höra till de lättaste uppgifterna men så är inte fallet idag. Allt bara snurrar, men jag tror det har att göra med att jag vaknade upp och kände mig stressad. Var inte uppe förrän tio idag eftersom min goa *hrm* sambo inte ställde någon klocka, trots att jag bad honom. Jag var alltså förberedd på att dagen skulle bli en "vilse i pannkakan" - dag, men det hjälpte inte att vara förberedd idag. Och vädret är så deprimerande det bara kan bli...

//D.D\\
... sneglar efter det där gamla täcket man drar över sig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh ja.. imorgon ska vi plugga så pennan alt. tangentbordet glöder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback