det går sakta men framåt

Bokhögarna bara växer och växer, vilket gör att jag har hur mycket som helst att läsa in. Eftersom det är fjärrlån och ganska korta lånetider så har jag bråttom. Blir inte att jag gör speciellt mycket annat än sitter med inläsning och anteckningar förutom idag, då andra metodföreläsningen har kommit ut på plattformen. Det handlar om uppsatsens delar och är verkligen av intresse eftersom jag gärna vill komma igång och ha i alla fall första utkastet på de inledande bitarna klart till nästa vecka när jag träffar handledaren. Sedan har jag inte många dagar på mig att fixa klart min article om The Handmaid's Tale heller, då första utkastet ska in på söndag. Busy, busy, but me likey!

//D.D\\
... ska fokuseras på föreläsaren igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback