vin och mörk choklad

Såg till att unna mig lite vitt vin och mörk choklad igår kväll när jag satt med inläsningen igår. Var riktigt trevligt! Sedan kändes det lite kul att jag satt och läste in mig på datorspelande omgiven av två stycken zombiejägare. HiHi. Riktigt mood-förhöjning faktiskt. Blev än mer taggad till att komma igång på riktigt med uppsatsen och iväg till skolan och intervjua lärare och elever om dataspelande. Sedan måste jag skriva klart artikeln till Engelska C under veckan som kommer också... Det är deadline om en vecka och jag har knappt börjat, men inläsning till den och C-uppsatsen har jag dock kommit en bit med. Känns ganska bra för tillfället, men återkommer om ett par dagar så får vi se hur det känns då.

//D.D\\
... ska läsa vidare om kvalitativa intervjuer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback