comeback i bloggosfären

Inte varit inne på snart två månader... I alla fall inte och skrivit något, men jag har allt varit inne och kikat på min favoritlista när det gäller bloggar. Varit ljummet med uppdateringar på en del, fast jag förstår helt och fullt. Vilken sommar det har varit... både positivt och negativt. Personligen har jag varit ifrån datorn på en dryg månad och det har kännts underbart!! Efter de intensiva veckorna med uppsatsskrivning har jag inte längtat efter datorn alls. Blivit massa annat än datornöje under sommaren. Blir väl att uppdatera och bjuda på lite godbitar då och då här under de kommande veckorna. Nu ska jag dock ta tag i uppsatsen om Harry Potter, som är sommarkursens sista uppgift.

//D.D\\
... is back to stay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback