idag är det musik som gäller

Har tagit upp projektet med att ta hand om mina halvt om  halvt dränkta stackars skivor. Har inte alls många kvar att "rädda", dvs. diska rena och lägga in i datorn. Heja mig! Äntligen fått lös Mamma Mus tvättkorg som skivorna och diverse andra tillhörigheter har legat. Uppsatsen är fortfarande inte klar, men jag hoppas på att få lite mer ork och lust senare idag eller imorgon. För till veckan som kommer måste jag fokusera på engelskan, som börjar på fredag... Innan dess ska vi dock ha läst en text och tillhörande uppsatser/artiklar. Men, inte stressa upp sig över det än. Nu är det fixa med skivorna och den andra städningen som gäller.

//D.D\\
... som leker poppande skurkäring idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback