idag... bara spel

Istället för att skriva har det blivit vanebildande spel för hela slanten idag. Inte ens ett blogginlägg har det blivit mellan varven. Försöker ju samla så många stjärnor och juveler jag bara kan... HeHe. Det var J som fick igång mig och nu sitter vi helt fast båda två. Imorgon måste jag dock ta mig in till Uni, då det är en bok som måste in senast imorgon. Ska se till att få in en del andra böcker som jag känner bara ligger och dammar. Får ta och låna om dem om det visar sig att jag behöver dem. Nu är det sen mat som gäller... då det bara blivit en halv bit smörgåstårta som näring för mig idag. Fy skäms!

//D.D\\
... som chillar järnet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har ju lånat spel av en jobbpolare till simon som vi spelar. Det vi spelar nu är på playstation. Det heter Baldurs Gate: Dark Alliance. Geeken i mig har kommit fram =P Jag är såld.



Onlinespel spelar jag på
king.com. Just nu är jag total fast i ett spel där man ska rädda isbjörnar =P

2009-08-18 @ 21:45:56
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback