ännu en dag

 


Och jag känner mig så otroligt rastlös, men samtidigt såå otroligt seg och blä! Ändå finns det tusentals saker jag skulle kunna göra. Pynta till den lilla "granen" vi kommer ha i år tack vare Mamma Mu och Daddy DJ. De kom förbi igår och hade med sig en liten en, som kommer att fungera som gran i år. HaHa. Ska se om det inte går att få till ett fint litet kort på den när den står här pyntad och klar. Annars finns det studier till max, men det orkar jag inte med nu. Mat och annat hushållsgöra finns det också, men det skjuter jag på in i det längsta. Vilket betyder en halvtimme/timme till eller något sådant. Allra helst vill jag komma ut och gå, men min prommispartner är så bångstyrig och jag vet inte ens om jag vill ha med honom idag.

//D.D\\
... känner sig som favoriten Ior idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback