varning utfärdas

 


De av er som läser denna blogg och vet vart jag bor... Håll er borta från området kring lasarettet kring halv två/två. Vi ska ta oss ut på cykel och bege oss iväg och ta sprutan mot baconfeber. Mmm, och vi vet väl alla hur det går med //D.D\\ och cyklar när det blir bara tillstymmelse till halt eller!? Ja, hon ser ut som isbjörnen på bilden ovan (taget från ett av de där otaliga kedjemejlen som dyker upp i inkorgen då och då), så i och för sig... Vill du ha ett riktigt skadeglatt garv - som jag bjuder på! -  så kan du ju ta dig iväg mot sjukan du med. Om vi inte gör så att trampisarna får stanna hemma och vi tar apostlahästarna till sjukan istället!? *hoppas*

//D.D\\
... är som Bambi på hal is nästan jämt


*** Något senare: Vi tog det säkra före det osäkra och lät trampisarna stanna hemma!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har lite ont i armen idag, men det är ingen fara! :)

igår kände jag ju ingenting så det gick toppen att träna :D ska nog iväg idag igen tror jag. vi får se. höhö :)



ramlade du på vägen till sjukan? :P

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback