mästarnas mästare

Har fastnat på programmet Mästarnas Mästare och blev lessen i ögat nu när Ara åkte ut i dagens program. Redan under OS blev han lite av en favorit, då när han lämnade ifrån sig medaljen. Förra veckans avsnitt av showen så visade han upp hur en riktig sportsman ska vara. Gav sina medtävlande råd osv. helt i ren sportsmannaanda!! Ja, annars har jag varit iväg på det där utvecklingssamtalet, vilket blev en flopp redan från start. Eleven och hennes föräldrar dök aldrig upp. Vi får väl se om jag kan följa med någon annan gång istället... Sedan tog jag mig hemåt och satte igång och målade dörrkarmarna, vilket jag är i stort sett färdig med. Bara några ställen kvar på sovrumsdörren kvar, så är jag klar med första strykningen. Toppen! Ska ta och torka av den karmen efter slipningen nu, så ska jag väl vara klar inom en halvtimme/trekvart. Till det blir det inte Disturbed denna gång utan det jag har kvar på tolfte skivan med GW.s ljudbok Faller fritt som i en dröm...

//D.D\\
... signar off för dagen men återkommer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback