men va f*n!?

Nu blir jag tokig på administrationstanterna på Uni, men dock inte alla... Tänker inte hänga ut någon speciell heller utan snarare rutinerna - som är helt åt helskotta! När man ska skriva ett examensarbete ska det skickas in en ansökan om ämnesinriktning osv. ett år i förväg, vilket jag gjorde! Med en vecka tillgodo dessutom. Om den kom fram eller inte visste jag inte eftersom det inte kom något slags bekräftelse, vilket jag kanske skulle anta betydde att det inte kommit fram. Vet jag nu i och med jag är lite efterklok, men ... De av mina kurskamrater som inte haft några som helst problem med ex.arb.kursen fick heller ingen bekräftelse. Dålig stil! När jag var i kontakt med folket uppe på Uni förra veckan, så "ska vi fixa det så fort som möjligt" vilket dock inte blivit gjort eftersom jag inte fått något introduktionsbrev som de andra fått. Var i kontakt med kursansvariga läraren idag och det fanns ingen information om mig där inte! Tack!! Hursomhelst så tog hon nu tag i saken och vi får väl hoppas att det dimper ner ett brev till mig längre fram i veckan... vilket betyder att det i alla fall finns lite hopp för Uni.

//D.D\\
... funderar över hur en del människor definierar sina arbetssysslor


Kommentarer
Postat av: Emma

Dåligt!



Jäklar vad du uppdaterar här då =) Fasen. Jag hänger nästan inte med. Läser bara lite snabbt igenom, men hinner inte skriva några rader. Och det måste jag ju göra med jämna mellanrum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback