minus tio och alldeles vitt

Vaknar upp till ett tiotal minusgrader, vilket inte alls förvånar mig eftersom jag antagligen kommer behöva rusa ut senare under dagen med nytvättat hår. Om jag inte är så smartig som jag alltid försöker att vara, dvs. jag försöker att komma in i duschen i god tid!! När man är tidsoptimist är detta dock lite svårt... Fast idag måste jag verkligen se till att vara på hugget för vill inte komma till skolan med fruset hår. Blir ju lätt så om man tvättar håret innan man ska ut i massa minusgrader  Ja, så för att jag ska hinna med allt som ska göras både före och efter de två lektionerna i engelska jag ska ha/vara med på idag, så gäller det att jag sätter igång. Pronto! (Har fått för mig att det ska betyda snabbt på spanska och/eller italienska; stämmer det?)

//D.D\\
... har ingen rolig underline just nu; det är för tidigt!

Kommentarer
Postat av: Thisney

Mjo, fast jag vet att jag hade den när jag gick ut.. sen var den borta ;/



det stämmer att det betyder snabbt, på spanska : )

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback