"Njut av lovet också kvinna! ;)"

Står det i en kommentar från Ellie och jag har faktiskt följt hennes råd... Det skulle vara ett lov fyllt med studier och planering, men jag har bara inte orkat. Blir en hel del mer för mig att ta hand om här framöver, men jag tror nog att jag har råd med att ha den  här veckan ledig. Eller ja, ledig och ledig. Vi har tagit hand om stortvätten som hopat ihop sig och så har vi äntligen börjat se slutet på hallrenoveringen. Tapeter kommer upp under helgen och ingen är väl gladare än oss just nu! Var tänkt att vi skulle upp tidigt idag och fixa sista målkluddandet, men det blev inte så... Vi log och drog oss och mös en extra timme istället. Nu blir det onlinegameing för hela slanten ett par timmar tills jag ska ringa vikförmedlingen vid två... Får aboslut inte glömmas!!

//D.D\\
... som har många järn i elden just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback