prestationsångest

Nu känns det som om jag har extrema koncentrationssvårigheter och jag inser mer och mer att det beror på någon form av prestationsångest. För fy fasiken! vad det känns svårt att få ner mina tankar kring The Handmaid's Tale just nu... Jag älskar den boken verkligen, men frågan är om jag inte älskar den för mycket till och med. För det bara går inte att få ned orden jag har i huvudet, som cirkulerar och låter så otroligt bra i mitt huvud. Fast när jag ska få ned dem i dokumentet som innehåller min WP så går det inte. Det låser sig och jag sitter här och kan inte fokusera. Sitter med hörlurarna på mig och musiken på hög volym för att dränka ute alla ljud runt omkring mig, men det går inte ändå...

//D.D\\
... ska softa lite till örongodiset - i form av Reminder - nu!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback