today I'm off

Blev en låång dag igår... och därför unnar jag mig en dag ledigt idag. Tänker ägna största delen åt spelande och nöjesläsning. Spelandet kommer till största delen att göras på en onlineserver till spelet City of Heroes/Villains, men även lite Bookworm kan nog slinka in mellan varven. Lästimmarna går till In Cold Blood av Truman Capote, som jag kommit en bit i. Har ju sett den fiktiva filmen om hur boken skrevs, så det är otroligt intressant att läsa den. Ja, det är väl min dag i korta drag... Hur ser din måndag ut!?

//D.D\\
... nyfniken i en strut!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hej, hoppas allt är bra? :)



Du har en utmaning i min blogg. Kolla :)

Postat av: Ellie

Ja gör så, då blir bra det :D

Njut av lovet också kvinna! ;)

2009-02-19 @ 19:44:06
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback