bakterier och virus

B2 ringde för ett par timmar sedan och undrade lite över datorgrejer och virus. Slutade med att han dök upp hit till mig och J för att få lite hjälp med laptopen. Vi sitter... eller ja, de sitter och håller på för fullt och nu börjar det nog bli lite ordning på maskinen. Härligt! Vi får hoppas att bilderna som lillebror och tjejen har klarats sig, vilket känns mest nervöst just nu. Inte kul att bli av med sådant, men blir det så finns det ju inget att göra åt det - tyvärr! :( Själv håller jag på och bekämpar mina egna bakterier/virus eller vad det nu är som gör mig dålig. Kommer aldrig ihåg vilket som gör vilket och så... Hur som helst blir jag bara sämre och sämre, vilket nog betyder ett par sömnlösa nätter för mig den närmaste framtiden. Suck.

//D.D\\
... snorar, harklar och hostar vidare


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja usch. Det är nog det värsta med datorerna om de kraschar eller skaffar sig virus och allt de kan hålla på med. Simon pratade om att vi skulle fixa en extern hårddisk som allt sparas över automatiskt på. Så skulle en av dom krascha, så finns den andra till hands. Det vore ju illa om båda la av samtidigt =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback