bättre humör

Vad hemskt det är med sådana där tentanerver och frustration. Hela familjen (ok, vi är bara två, men ändå!) blir totalt urflippad när det är tenta på gång. Kanhända så beror det kanske på att jag själv vet hur frustrerad och irriterad man blir när man sitter kvällen innan en tenta och känner sig sådär extremt liten och okunnig. Nu är dock J iväg och har troligtvis precis öppnat upp filen/rna till programmeringstentan han ska skriva nu mellan nio och ett. Själv ska jag se till att för-göra, så att det bara är att slänga ihop lite mat när han trillar in här hemma igen. Får se till att jag inte fastnar alltför mycket i mitt uppsatsskrivande, då jag äntligen kommit på topic till i alla fall en litteraturuppsats av två. Och dessutom fått klartecken på vinklingen också... Bara att sätta igång alltså!?

//D.D\\
... ska ge sig på "The Dead" av James Joyce

Kommentarer
Postat av: Emma

Thanks! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback