blåste på med kluddandet

Efter att ha haft en tripp down memory lane med lite Linkin tog jag över och kludda på listerna i hallen i takt med Volbeat. Riktigt bra! Nu har vi alla kvarvarande lister grundade en gång, så imorgon blir det till att ta första strykningen med den snygga gråa färgen. Ja, vi ska inte vara som "alla andra" och ha vita lister inte... HeHe. Vi får se om det kanske dyker upp ett tapetserarbord här hemma i början på nästa vecka också, så att tapeterna äntligen kommer upp. Yay. Nu blir det till att få ihop första litteraturuppsatsen, så att jag kan skicka iväg den imorgon som planerat. Detta gör jag i tonerna till Spin Doctors och mer specifikt albumet Turn It Upside Down. Evigheters evigheter sedan jag lyssnade på det!

//D.D\\
... ska responsa lite på en kursares uppsats först

Kommentarer
Postat av: Emma

Att ha som alla andra är trist. Vi kommer ha vita lister, men vi har faktiskt grå väggar istället för den uttjatade beeeeers. Bärs. Beige. Boring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback