kaffejunkie nummer ett?

Om jag inte är det, så kommer jag säkerligen bli det idag om inte annat. Efter knappa tre timmars sömn inatt/morse, så är det otroligt segt på huvudkontoret idag. Okej att det är söndag idag då, men eftersom huvudkontoret behöver jobba lite helg så behöver jag nog en hel del kaffe för att fatta vad jag håller på med. Har fixat lite med paruppgift nummer två, vilket är den allra sista uppgiften på SvA-kursen. Letat text som en galning och jag hittade jättemånga bra igår, men när jag läste de idag var de inte alls lika bra. Hmm, knepigt det där. Eller så är det bara jag som tänkte för mycket. HaHa. Har dock knåpat ihop ett halvfärdigt förslag till min kollega, så får vi se vad hon säger. Kanske inte blir någon respons från henne förrän imorgon, men jag pular vidare ändå... Fast nu blir det att koppla av lite med ett gammalt avsnitt av Veronica Mars; eftersom tvåan börjat visa maratonsändningar av den serien så har jag fastnat lite... Hmm...
 
//D.D\\
... is off to the cosiest corner of the sofa with a cuppa joe

Kommentarer
Postat av: Caroline

veronica mars är ju brabrabra!:D haha!

hoppas allt är bra med dig mammut!

saknör dä! och papput såklart också!!

puss&kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback