miss fixer

Idag känns det som om det enda jag gjort är telefonsamtal efter telefonsamtal. Jag har ordnat så att jag får åka med ett par andra kursare in till Uni på måndag, vilket jag inte haft råd med annars. Sedan har jag pratat med en snart f.d. kurskamrat, men eventuellt blivande kollega, om att hoppa på och vikariera hos henne. Vilket kanske också kommer att bli min framtida arbetsplats om allt går som vi vill. Jag vågar inte hoppas alls, men jag har i alla fall ett extrajobba från och med idag eller om det blir måndag. Står med på vikarielistan, så att jag kan hoppa in och hjälpa till lite då och då samtidigt som jag känner efter hur jag trivs m.m. Kuligt som bara den!

 

Något som var mindre roligt var att den nya kursens momentschema kom upp idag, som jag sade, och förklarade att vi ska ha läst in oss på två böcker, alla aktuella läroplaner och en artikel vi får under närträffsdagarna... Till när!? Nästa vecka såklart för det är då vi enligt schemat ska diskutera böckerna. Framförhållning någon? Nej, inte de lärare som har hand om distansstudier i alla fall... Finns det någon som varit med om det så får du gärna skriva om det i en kommentar till mig!

//D.D\\
... ska fortsätta med sitt maniska skrivande på Essay 1


Varför harvar alltid texten under bilder man centerar ur!?

Kommentarer
Postat av: Emma

När du kommer på svaret på den frågan, så får du gärna meddela det vidare till mig. Jag blir så ilsken varje gång texten ger upp och bara följer med bilden, och då måste man skriva om hela texten eller ta bort formateringen i word, om det ska lägga sig på rätt plats. Finns bara ett ord för det: I R R I T E R A N D E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback