nattligt nöje

Är, som jag säkert nämt tidigare, inne i en insomnia och manic period, vilket gör att jag inte sover speciellt mycket om nätterna. Natten som var läste jag t.ex. ut en av Åke Edwardsson deckare; Himlen är en plats på jorden. (Helt klart läsvärd... ) Detta resulterar oftast i att man är otroligt trött och seg under dagen efter, men själv har jag hunnit med att skriva en ny paragraf på min WS Paper och ska sätta mig med litteraturuppsatsen en stund nu. Det låter säkert inte normalt, men för mig är det det... Jag har så länge jag kan minnas haft sådana här perioder av insomnia, då jag legat vaken mest hela nätterna. När jag bodde själv kunde det hända att jag satt uppe hela natten och glös på alla möjliga gamla filmer och/eller skrev på mina "bestsellers"... HaHa. Men sån är jag... och kommer nog alltid att förbli.

//D.D\\
... återgår till "The Dead"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback