störda sömnvanor

Halv sju igår gick jag och lade mig för att läsa lite... Lade mig i sängen ifall jag skulle somna, då jag tyckte att jag kunde sova resten av natten i sådana fall. Hann inte mer än lägga ned huvudet på kudden och läsa två sidor förrän jag fick lägga boken ifrån mig - och tvärsomnar! Vaknade till kring tio i tolv tror jag, då min älskling kom för att lägga sig... Sedan kunde jag bara inte somna och låg vaken till halv tre, då fick jag nog. Tog Målarens döttrar av AnnaKarin Palm och gick till soffan och satte mig och läste ut boken; som för övrigt var bra. Tips! Vet inte vad klockan var då, men provade att gå och lägga mig i sängen igen och lyckades faktiskt somna. Är dock otroligt trött idag och var halvt om halvt uppe kring åtta, men J fick inte "liv" i mig ordentligt då. Nu kring tio såg han dock till att jag verkligen kom upp och det är bra! Har hur mycket som helst att fixa nu onsdag och torsdag; eftersom halva fredagen går åt till föreläsningar. Hmm... I'm on a very tight schedule these days!? :S

//D.D\\
... ska ta breakie nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback