studiefri dag

Kunde inte somna inatt, trots att jag var hur trött som helst. Tror jag är inne i en av mina maniska perioder igen, vilket dock min mer eller mindre ofrivillga sovmorgon är ett motbevis till. Skumt! Jag är både seg som bara den och ändå får hur mycket som helst gjort!? Vet inte riktigt vad det har tagit åt mig. Inte vet jag vad det tog åt min goding heller, då jag vaknade upp av att han var i farten och storstädade. Blev att jag drogs med, så vårt hem fick en rejäl genomgång idag. Toppen! Även fått ett underbart besked idag, som känns superkul... Mer om det imorgon dock när jag diskuterat det hela lite mer. HiHi.

//D.D\\
... återgår till sin research inför morgondagens studier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback