tyst även på bloggen

Blir inte mer än ett inlägg om dagen för tillfället, men det är tyst närvaro från min sida för tillfället. Ont i halsen och allmänt trött. Både förkylningen och allt runt omkring mig som gör mig så trött. Irriterad börjar jag bli på allt och alla också, vilket inte bådar gott. Suck. Jag skyller på den kvinnliga åkomman som precis är i sluttagen. HaHa. Skönt att ha något att skylla bort det på ibland. Snart måste jag, dunderförkylning till trots, ge mig ut och handla lite förnödenheter. Blir på svindyra macken istället för någon billigare affär, vilket skulle ha varit det mest ekonomiska. Det börjar som sagt kännas otroligt motigt med allt, så jag ska nog ta och avsluta detta inlägg innan jag blir för negativ. För då blir det bara skitsnack...

//D.D\\
... ska försvinna in i HP-s värld igen om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback