tyst dag idag

Vaknade upp med en halvt om halvt borttappad röst. Inte kul alls! Det gör så jäkla ont i halsen när man tappat rösten. Undrar varför!? Ja, nu vet jag väl att den borttappade rösten har att göra med olika slags basilusker och inflammationer på röstorganen, men ... ändå. Me no likey halsont! Feber är helt okej för min del, men halsont och/eller maginfluensa med kräkningar och så. NEJ TACK! Har precis gjort en snabbtur på alla skolplattformar och fixa med allt viktigt för dagen och nu blir det lugnt och skönt i soffan med läsning. Orkar verkligen inte något annat. Fast fundera över uppgifter kommer jag ju göra i alla fall. HaHa. När har jag tagit det lugnt under sjukdom senast!?

//D.D\\
... ska läsa klart HP idag om inte annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback