naaww...

Fick ett sms från Lillstrumpa idag där det stod att mina goa elever är på jakt efter min mail. De har planerat att mejlbomba mig om att jag måste komma tillbaka och ha dem i engelska nu sista året. Blir ju smått generad juh! Skulle faktiskt inget hellre än ta den tjänsten, då det skulle innebära att jag fick se dem gå ut högstadiet. Visst, det är tufft att ha två klasser i år nio eftersom det blir NP till våren, men det skulle det vara värt. Ah well, vi får väl se om det börjar dimpa ner mejl här snart då... HaHa.

//D.D\\
... som glatt överraskad biter tag i sommarmatten - igen!

Kommentarer
Postat av: Heyli

ååh var du också där!? coolt :) jag vart vääldigt nervös när det tog sån tid, tänk om dom hade ställt in eller nåt :p men när dom väl började, grymt! jag vill igen!!



såg bara metallica och lite av mastodon som jag inte lyssnat på förut men det lät bra tyckte jag, måste kolla upp mer! och machine head såg jag också, men inte riktigt min stil, lite för mycket skrik. men ändå skönt att höra live, det mesta blir bra live tycker jag :) kram!

Postat av: Linda - det handlar om helheten



hej sötis, tittar in o gillar det jag ser. Om du gillar mig o min blogg, kanske vi

kan följas åt via bloglovin? .. så vi inte tappar bort varann i blogvimlet? =)

2009-07-21 @ 17:40:47
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback