snuvad på tio procent

Det var prat om att det skulle läggas ut en tjänst på tio procent engelska inför hösten. Så blev det inte alls, då det bakades ihop med x antal procent samhällskunskap istället. Förstår tanken, då ingen (förutom dumma? jag) skulle ha sökt en tjänst med tio procent tjänstgöring. Ah well, har sökt andra jobb också, varav ett är på min gamla högstadieskola, ett i Helsingborg (av alla ställen!?) och ett i en av grannkommunerna... Än så länge! Det har dykt ut en del andra jobb som jag ska söka, så får vi se vart jag hamnar någonstans. Om alls, vill säga. Annars har jag Engelska D och Informatik för lärare som väntar till hösten.

//D.D\\
... känner som det är lite hopplöst just nu, men det ordnar sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback