tio procent kontra heltid!?

HeHe. Bara någon dag efter att jag insåg att jag blev snuvad på tio procentstjänsten, så ringer det om ett heltidsvikariat. Ja tack! Firade födelsedagen med att åka iväg på arbetsintervju och det känns helt okej. Besked kommer i början på nästa vecka och jag håller tummarna. Annars är det full rulle på HP-kursen och matematiken för i sommar. Algebra är det dags för denna vecka, men det har inte funnits ork. Deadline på de sex delproven jag har att göra den här veckan är imorgon; midsommarafton. Det blir alltså att sitta och göra prov på löpande band på midsommar, men va fasiken... Kommer ju regna ändå, så då kan jag lika gärna sitta inne. Har sju stycken Harry Potter - böcker att förlora mig i också. Yay!

//D.D\\
... börjar äntligen slappna av lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback