today is the day!!

Efter fyra och ett halvt år är det dags för mig att få min examen. Behöver jag säga att jag är överlycklig? Hur trött som helst, men såå jävla glad!! Mitt oppositionsseminarie börjar om åtta och en halv timme, men jag sitter uppe och fixar till det sista inför detta seminarie. Det är jag som inleder opponering genom att opponera på ett arbete om eTwinning. Ett mycket intressant ämne och ett välskrivet arbete. Jag känner mig glad över att ha fått ta del av det arbetet, då det gjort att jag lärt mig en hel del nytt. Får hoppas att detsamma gäller för mina medstudenter. Vi kommer bara vara tre studenter och en examinator/seminarieledare imorgon, men ändå... Det är pirrigt värre, så jag hade nog inte kunnat sova inatt ändå. Hela förmiddagen imorgon sitter jag och grillar och blir grillad. Iek!

//D.D\\
... fortsätter med förberedelserna

Kommentarer
Postat av: Emma

Go syrran, go syrran, you can do it.



And I love you <3

2009-06-03 @ 07:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback