två dygn senare


 



Det är lite drygt ett och ett halvt dygn sedan jag trillade ut från rummet på Uni och var färdig med opponering, som visade sig att jag bara har några ord att lägga till här och dra ifrån där. Jag var helt färdig när jag kom hem igår, men höll mig vaken och var sällskap åt J som sitter och slavar med sina sista uppgifter. Trillade i säng kring midnatt och sedan sov jag till bortåt halv två på torsdag eftermiddag. Ja, det gjorde jag!! Och jag anser att jag var mer än värd denna dryga tolv timmar sömnsession. Sömn har varit en bristvara för min del de senaste två månaderna och det tänker jag baske mig ta igen. Fast... Nu måste jag börja skärpa mig lite igen eftersom det är konferens som gäller på måndag och gissa om jag börjar fundera seriöst över vad fasiken jag lyckats ställa till med nu !?  

Kommentarer
Postat av: lewo

Tolv timmar!? Det va du värd! =)

Postat av: //D.D\\ svarar:

Tack så mycket! :P



Kram.

2009-06-05 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback