kvällsrapport om dagen som var

Hade vikarietimmar på IVIK i förmiddags och det kunde inte ha gått bättre!! Trivdes som fisken i vattnet och fick fina kommentarer från mina elever. Rörd blev jag. Jag som satt och funderade stenhårt på om jag alls är en bra lärare för dem, men tydligen verkar jag vara det enligt dem. Blev helt varm i kroppen. Inte varje dag man får bekräftelse... i alla fall inte som lärare!? Eller finns det någon annan lärare där ute som säger emot mig?

Vidare från ena skolan till den andra och där träffade jag på mina härliga åttaklassare, som hade genrep inför deras redovisningar imorgon. Helt suveränt vad de har jobbat med sina företag och presentationer av desamma. Superimpad! Ska bli kul att se hur det blir imorgon på dagen med stort D. Blev ju bara en lektion där idag eftersom jag hoppade in och tog lektioner på IVIK på förmiddagen, men imorgon blir det desto fler. Kuligt!

Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt research och mest har fokus legat på titlar/litteratur som har med datorspel och inlärning av engelska att göra. Det är nämligen vad mitt examensarbete ska behandla. Hur slitigt som helst att leta relevant material och få ihop intervjufrågor m.m. men åh så kul! Ser fram emot att få komma igång ordentligt... Vilket blir till nästa vecka, då det är påsklov här i stan (= inga viktimmar eller praktik, bara skrivtimmar!). Ja, och förhoppningsvis börjar mina beställda titlar dimpa ner i brevinkastet snart också... Antingen till Ex.en eller till C-uppsatsen (Engelskan), så att jag kan komma igång already.

//D.D\\
... who's eager to start!


Kommentarer
Postat av: cv writing services

I find it very boring. What is the purpose of writing it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback