a night off

Blev gräsänka kring halv sex idag och vet att jag skulle ha fastnat som en robot vid mitt examensarbete utan att få något vettigt uträttat, så... jag tog mig ut på en liten utflykt. Styrde kosan - med lite hjälp av Taxi Daddy Dj - till föräldraboningen. Varit riktigt gemytligt och sitta med mor och far som på den "gamla goda tiden" när man bodde hemma. Invigde lillkillen i spelet Dynomite också när jag ändå hade det med på stickan, som åkte med ifall att jag skulle få lite lust till att sätta mig med skrivandet. HaHa. Som om... säger jag bara! Nej, sitter mycket heller och bara pratar med mor och far just nu. Jag är otroligt trött på datorspel och språkinlärning nu, så jag var tvungen att ta ett brejk. I alla fall från den teoretiska approachen till de båda ämnena.

//D.D\\
... som funderar på att bege sig hemåt och nanna snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback