ett dygn

Har suttit över ett dygn och väntat på svar på en simpel, men ack så viktig fråga. Börjar kännas lite gammalt det här, så jag vet inte... Ska meddela kursansvarig om hur gruppen tänker i handledarfrågan om en stund. För min del känns det nästan bäst att få en ny handledare, vilket även är fallet för två andra tjejer. Andra hälften av gruppen är dock nöjda över att handledaren tagit sig i kragen en dag... så ja... Det är läget nu och vi får väl se vad som händer därifrån.

Skrivandet går dock rätt bra nu och jag känner att det börjar bli lite flyt på det. Inledning, metod och resultat är så pass klara att jag mest har finlir kvar där. Litteraturgenomgången har jag lite mer att göra på, men känner mig rätt säker på den biten också. Sedan är det "bara" diskussionen kvar som knyter ihop säcken åt mig. Spännande, spännande. Ja, och så har vi den där konferensen, som det är deadline på idag. Ska jag eller ska jag inte!?

//D.D\\
... står inför en hel del avgörande beslut


Kommentarer
Postat av: lewo

Det är tufft ibland.. i vissa fall mer.. i andra mindre..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback