häxan surtant

Jag skäms... något fruktansvärt! Var alldeles nyss en riktig häxan surtant mot Mamma Mu som bara ringde och ville prata lite. Det gör ont i mig när jag får andra att må som min mamma mådde efter det där telesamtalet. Men vad ska jag göra!? Just nu är det verkligen inte läge att komma i vägen för mig. Ja, nu är det väl lite mer okej än vad det var när hon ringde dock. Stackars mor!  Jag måste se till att kunna gottgöra henne REJÄLT! på Mors Dag om en dryg vecka. uschi... Nu är jag inte bara sönderstressad utan full av ångest. Ännu mer INTE BRA! Det kommer ta mig evigheter att komma ur det här tillståndet; evigheter!!

//D.D\\
... har lite för mkt självinsikt för sitt eget bästa just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback